esthersliv

Alla inlägg under juni 2012

Av esther pettersson - 30 juni 2012 23:23

hejhej! Nu bytte jag blogg för SISTA gången, den här bloggen ska jag ha kvar lääänge. Ny blogg: esthersliv.blogspot.seundrar ni varför, där kan jag blogga och lägga in bilder från iPaden, det betyder mer uppdatering :)

Av esther pettersson - 30 juni 2012 19:47

Tjaa, sitter här i sängen och.... typ skriver till er ;) Olivia och Noah och Lilli är där ute & skaffar nya vänner =D Det är typ en folksamling av kids out there... Men jag vill INTE gå ut, har redan pratat med dom där människorna ;) Meen... C ya <3

Av esther pettersson - 30 juni 2012 18:19

Ätit färdigt. Har inget att skriva... Olivia sitter här och läser för mig, en kul saga =D måste dra. C U... Later...

Av esther pettersson - 30 juni 2012 17:18

Chaa! Varit på fotbollscup. Kom INTE till final :( Första matchen förlorade vi med 4-1, andra matchen förlorade vi med 3-1 & den sista matchen vann vi med 7-1 =D Gjorde 2 mål, hejja miig ;) Men som sagt vi gick INTE till final. Nu e Olivia här!! Vi har det SUPER! Men nu ska vi käka så C yaa <3 PS: Blir pizza.

Av esther pettersson - 29 juni 2012 14:34

Iiih! Imorn kommer Olivia! Yeeej   Då e det bara hon & jag... Jaa, om man inte räknar med Noah, Lilla, Anti & pappa då.... NÄSTAN iaf   Jag har saknat henne så det inte går att beskriva det. Det gör ont att sakna någon som står en VÄLDIGT nära   Även om du e i Finland & jag e i Sverige, finns ALLTID en stöttande hand, in my heart.... Det finns inte mycket plats i mitt hjärta men där ska alltid mina nära & kära finnas.... 

 

Olivia

Ida

Elma

Mamma

Pappa

Noah

Farmor och farfar

Mormor & morfar

Moster, faster & morbror...

 


Men jag saknar Olivia mest, för hon träffar jag inte så ofta. Alla andra träffar jag hela tiden    Men ni förstår vad jag menar... 


You guys are always there.... when I need you....

                     

 

 

Av esther pettersson - 29 juni 2012 14:16

Tjenare! Just käkat, nomnom....   Hah, vad var det för ord?! Nomnom, roligt iaf   


Packat in kartonger & har även lyckats få in soffa, säng och garderob i mitt nya rum. Vi har lastat grejer men det är ändå mycket mer att göra idag   


Senare ska vi lämna tillbax hyrfilmer, göra matsäck och packa. Farmor ska komma klockan halv 5 (tror jag) och hjälpa till.... 


Mer uppdatering om typ nån gång... sak samma!

 

Av esther pettersson - 29 juni 2012 11:42

Chaa! Sitter här på balkongen och njuter av solen. Måste va här medans pappa & pappas kompisar flyttar in grejer. Det är mycket som står på schemat idag, tråkgrejer.... Imorn kommer Olivia <3 Och så är det cup (fotbollscup) Ses sen!Kramis ;)

Av esther pettersson - 28 juni 2012 21:00

Hejsan! Just varit på fotbollsträning. Den här veckan känns så stressig, och det är inte så kul... Här ser ni veckans schema:

Fredag

Flytta säng, flytta soffa, packa till cupen, köpa massäck & köpa en present åt Noahs kompis.

Lördag: Cup heela dan

Söndag: Olivia & jag ska göra kuligt hela dan, och bara ta det lungt   

Måndag: Samma sak, fast på kvällen åker Olivia hem   

Tisdag: Mamma kommer hem   

Onsdag: Packa, packa, packa

Torsdag: Flytta.


Mer prognos kommer sen när jag vet   Hörs!

 

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards