esthersliv

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Olivia kommer, IMORRON! =D

Av esther pettersson - 29 juni 2012 14:34

Iiih! Imorn kommer Olivia! Yeeej   Då e det bara hon & jag... Jaa, om man inte räknar med Noah, Lilla, Anti & pappa då.... NÄSTAN iaf   Jag har saknat henne så det inte går att beskriva det. Det gör ont att sakna någon som står en VÄLDIGT nära   Även om du e i Finland & jag e i Sverige, finns ALLTID en stöttande hand, in my heart.... Det finns inte mycket plats i mitt hjärta men där ska alltid mina nära & kära finnas.... 

 

Olivia

Ida

Elma

Mamma

Pappa

Noah

Farmor och farfar

Mormor & morfar

Moster, faster & morbror...

 


Men jag saknar Olivia mest, för hon träffar jag inte så ofta. Alla andra träffar jag hela tiden    Men ni förstår vad jag menar... 


You guys are always there.... when I need you....

                     

 

 

 
 
Olivia

Olivia

29 juni 2012 16:08

Åhh!!
Vad fint skrivet, gumman<3

We 2, forever<3<3

http://olivialivet.blogspot.com

 
Ida

Ida

25 juli 2012 21:19

Hihi, den sista bilden har JAG tagit av Olivia och skickat till Olivia och hon har antagligen skickat den åt dej. Den är tagen från mitt rum och jag har till och med fixxat hennes hår!
(vi lekte frisör)

Lääs gjärna min blogg, betyder mkt!!

-Ida-

http://idaliivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av esther pettersson - 19 oktober 2012 19:32

Sorry, byter till wordpress.. Samma webb adress bara att det är www.esthersliv.wordpress.com    Så hör upp, om ni vill fortsätta läsa om mitt liv, gå in på WWW.ESTHERSLIV.WORDPRESS.COM !!!      ...

Av esther pettersson - 19 oktober 2012 15:09

Av esther pettersson - 19 oktober 2012 14:32

Helloj! Jag är hemma från skolan och dagen mesade sig fram.. Ikväll ska det bli bra med godis, ja ^^...

Av esther pettersson - 18 oktober 2012 19:28

Förlåt att uppdateringen inte är på topp ... Men jag ska försöka!! Hade prov idag, kemi. Jaa, det gick väll sådäär, nej men gick ganska bra tror jag. Och när jag kom hem, hängde Hanna med :) Men somsagt, imorgon är det Fredag!! Underbara free...

Av esther pettersson - 17 oktober 2012 21:06

Haha ska försöka prata franska ... Bonjour! Je m' appelle Esther. J' ai 12 ans. Mon anniversaire est le 15/8. Je a un frere. Il s' appelle Noah. Il a 8 ans. J'aime le rose , vert , bleu. On a une chienne, une chiot. Au revoir!! Som ni hör k...

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards