esthersliv

Alla inlägg under augusti 2012

Av esther pettersson - 31 augusti 2012 16:35

Från och med nu. Har inte haft tid eller ork & lust.


Tappat insperationen.

 


Skolan och bloggen går lixom inte ihop. Börjar klockan 8.15 och kliver upp 7.00, måste gå TILL skolan tio i och sedan går jag för det mesta långa dagar till 3 tiden. 


Och förutom skolan, ska jag hinna med läxorna, sen måste man umgås med kompisar och ha kul, fotbollsträning 2 gånger i veckan och sedan match. Sen måste jag hinna bara ta det lugnt och slappa framför tv:n;-) Elma ska ut och rastas och leka, och DET VIKTIGASTE.............



Leva livet<3

 


Vet ej hur lång denna bloggpaus blir men en bloggpaus blir det:(


Under tiden ska ni läsa denna goa & bästa tjejs blogg (y) Hon verkligen kämpar med denna blogg och ger aldrig upp<3 oliviasalmi.wordpress.com 


Puss & ha det bra!<3

Av esther pettersson - 27 augusti 2012 14:59

Helloo. Vart i skolan ohsååå.., och sen ska jag till fotbollen. Det var inget mer   Ha en fortsatt bra eftermiddag!


   

Av esther pettersson - 26 augusti 2012 21:33

Ligger här och svettas under täcket;-) Skulle bara säga godnatt och imorn är det Måndag. Aov gooott!

Av esther pettersson - 26 augusti 2012 16:01

Ååh vill verkligen börja på denna dans asså! Så sjukt duktiga! Vill börja på Hip Hop   Kolla in dom här tjejerna!



<3

Av esther pettersson - 26 augusti 2012 11:42

Av esther pettersson - 25 augusti 2012 20:31

Hallojj! Inte bra update idag. Lever livet, glömmer er :O


Dagen har varit ungefär så här.. Sov hos en kompis inatt och vi vaknade typ 7, hahah   Åt frukost och så där.. Sen mot 12 tiden åt vi lunch, tacos, rester från igår, men ändå, mums! Eeh och sen va vi ändå fram till klockan 5 och då kom pappa. Sen fick vi gäster hit och nu vet jag inte vad jag ska göra   


Imorgon ska vi inte göra någe, (y) Puss hörs!


 

Av esther pettersson - 25 augusti 2012 07:09

Har sovit över hos en kompis inatt. Igår kollade vi på film och käka godis, yam :) Såg hungerspelen och den var inte så läskigt som jag hade trott :) Hörs!

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards