esthersliv

Alla inlägg under maj 2012

Av esther pettersson - 27 maj 2012 07:26

Vi sov i torpet inatt. Nu har jag vaknat och fåglarna kvittrar. Häääärligt! 

 

Av esther pettersson - 26 maj 2012 11:07

Hejhej! I natt sov jag i tält med Ida, Linn och TildeLinns gård.  Vi va i tältet och pratade en stund. Sen hoppade vi typ stutsmatta, då var klockan typ 20.30 Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde? Jo vi låg i tältet och skoja lite. Sen typ klockan 11 så kom glassbilen. Den kom sent för det hade varit så mycke folk. Då sprang vi dit och köpte glass klockan 11. Sen åt vi glass i tältet. Sen började det regna och åska  Också fick Tilde ont i magen så vi gick in och sov på Linns golv. Sen på morgonen sprang vi ut med alla grejerna och la oss i tältet. Sen hoppa vi stutsmatta i sovsäckarna!  Det var jätte kul man ramla typ hela tiden. Sen körde vi 4-kamp. Jaa, sen gick jag hem. Och snart ska vi åka till torpet och grilla  Seeees!      

Av esther pettersson - 25 maj 2012 17:43

Jag satt nyss och åt kött och potatis ute på gården när Ida, Tilde och Linn kommer förbi. De säger att vår dansgrupp har splittras! Jag va ju inte i skolan idag så jag visste ingenting. Dom hade tydligen börjat bråka. Att några inte ville träna osså började de tjafsa. AAAAHHHVi som hade kämpat så hårt!!!!!!!!

Av esther pettersson - 25 maj 2012 15:38

Japp, va på johannesbäcksskolan idag, och hälsade på. Det gick väll bra. Tjejerna där var snälla och roliga. Tror jag kommer trivas där. Hörs senare!

Av esther pettersson - 25 maj 2012 15:17

Jag lever väll ett helt normalt liv. Mina föräldrar har just skilt sig, och jag har en hund som heter Elma. Jag har en brorsa som heter Noah, 7 år. Just nu går jag i Örsundsbroskolan men ska börja i Johannesbäcksskolan. Både mamma och pappa ska flytta in till stan, så, därför ska jag byta skola och fotbollslag. Lite tråkigt att mista alla vänner men men. Jag har inte lust att göra ett deepshit inlägg om mitt liv (får bli nån annan gång)


Om ni tycker att jag verkar intressant kan ni ju läsa lite! 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards