esthersliv

Alla inlägg under augusti 2012

Av esther pettersson - 4 augusti 2012 21:59

Super kul var det!   MASSA vattenrutchbanor, men den roligaste var boomerang. Ni får lite bilder, och boomerang är den svart - vita. Banorna var lite blandat rör, och inte. Lååånga och ROLIIIGA   Hehe, hade SUPER!


           

Av esther pettersson - 4 augusti 2012 12:07

 


Och dagens Esther!


Humör: Pigg och glad som en kexchoklad   

Kläder: Shorts - Gina, Linne - H&M


Vgd: Sitter med Olivia på balkongen och chillar.

Händer sen: Spela fotboll

Ska göra ikväll: Åka till Jukupark!!    


Någonting som du har lärt dig imorse: Att man inte ska ha mobilen i solen. Den blir STEKHET!


Händer NU: Fortsätta chilla   


Av esther pettersson - 4 augusti 2012 10:33

Joggat 4 km, yeeh!   


 

Av esther pettersson - 3 augusti 2012 23:06

12.01 står klockan och nu ska jag och Olivia sova. Imon ska vi till Jukupark, ett jätte kul badställe i Åbo. Massa vattenrutchkanor & en massa kul! Japp, och imorgon på morgonen ska Olivia, jag, Lilli & Noah ut o jogga :D Får se hur det går.. Hörs imorn! Natti <3<3

Av esther pettersson - 3 augusti 2012 21:50

Wow. Jag e TRÖTT :-P

Av esther pettersson - 3 augusti 2012 21:41

Ring (peace)
Dator väska till min Mac Book.

Av esther pettersson - 3 augusti 2012 17:24

Sorry för usel update.. men jag har inget mer att skylla på än att INTERNETT inte har funkat. Funkar inte här i Finland. Okey, men jag tar dagen för er   Gick upp klockan 9 och joggade. Sprang 3 km, haha   Olivia och jag är lite morgontrötta   Sen var det duschen. Olivias kompis Kiia kom en stund men vi hann inte göra så mycket för vi skulle åka in till stan. Först åkte vi till nån affär & sen nästa. Sen åt vi mat, på en fiskresturang. Åååh så nyttig man e, haha   Sen så gick vi till Tiimari. Köpte en väska utan handtag? (Äsch ni får bild sen) till min Mac Book/dator. Sen skulle vi åka hem till Olivia MEN, stannade på Skanssi (ett köpcentrum) och jag köpte en ring (as snyyygg!) SEN åkte vi hem och snart skall vi äta tacos. 


Det var min LOVELY dag. Imorgon skall vi köra samma rutin som igår. Ut och jogga på morgon, yää, go oss   Sen vet jag inte? Mer uppdatering kommer ikväll, men ha det bra så länge! 


 

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards