esthersliv

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av esther pettersson - 7 augusti 2012 22:51

men slänger in ett litet inlägg ändå! Ehm.. ikväll har vi inte gjort så mycket. Jo, jag har fotbollstränat inför EP-cupen somsagt. Duschat. Vanliga saker   Imorgon ska jag vara hundvakt åt min egen hund, thihi. Mamma ska jobba & yada yada. Hoppas på att vakna på RÄTT sida och vara en pigg & glad chey. Trött nu, så nu ska jag sova. Men SOMSAGT SOV GOTT!   


 

Av esther pettersson - 7 augusti 2012 12:59

 I år.. har det inte varit någon sommar.. Men ändå börjar skolan om bara någon vecka.. INTE NÖJD med våran Svenska sommar. Egypten är min räddning   Om en vecka fyller jag 12 år. Nya fotbollen, nya skolan, Omg. Jag har inte hunnit tänka egenom det här! Vad ska jag säga, vad ska dom säga? vad ska jag göra, vad ska dom göra? Tänk om det inte går bra!? Nejdå.. det går nog bra.. Phuu.. 


Vad tycker ni om att börja skolan?

 

 

   

       

 

 


Av esther pettersson - 7 augusti 2012 12:51

Ord är nog någonting som växer på träd. Som äpplen. Ibland kan äpplena bli ruttna och såra folk, men och så kan äpplena bli fina och mogna, som får folk att bli glada. Ät inte upp orden innan du ser om det är ruttet eller moget   


 

Av esther pettersson - 7 augusti 2012 11:11

God morgon! Eller morgon & morgon, klockan är ju snart 12..

Jag har sovit, finnemang, och ni då ? Vaknde av att pappa väckte mig och vi skulle sjutsa Noah till en kompis. Nu är vi på IKEA. Skulle hjälpa min fasyer att köpa ett kök. Klockan 12 kommer Elma! Ska passa henne medans mamma e på banken. Hon ska ju få sin NYA LÄGENHET idag! wihoo..

Hej så länge !

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards