esthersliv

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av esther pettersson - 5 augusti 2012 22:06

Vart många frågetäcken ? på förra inlägget, men egentligen var det smileysar och hjärtan, men det ändrades ;) ändå GODNATT <3

Av esther pettersson - 5 augusti 2012 22:03

Trött, men har lyckats att inte somna än ? Natti ???

Av esther pettersson - 5 augusti 2012 20:23

Humör: "vill sova nuuu"

Kläder: Rosa jeans från Cubus, Orange tröja från Kappahl, Kofta från Gina Tricot.


Senaste sms:et, Olivia: LÄNGTAR<3<3 Vet att du inte kan svara menmen.....

Svar: Amme, kunde ju inte svara!   


Vgd: Tittar på OS

Händer sen: Asså jag vet inte, tror att jag somnar i soffan.....

Ska göra ikväll: Är det inte kväll?


Någonting du har lärt dig idag: Kan redan allt   Mwihi..


Händer NU: "åh neh, nu somnade jag!"   


 

Av esther pettersson - 5 augusti 2012 20:15

Haaalojj! Som ni vet kunde jag inte blogga från båten.. Just nu sitter jag och tittar på OS hemma hos pappa. Saknar redan Olivia   Haha, jaa, faktiskt.. Och saknar ELMA   Japp, men då blir jag ju EXTRA glad när jag träffar henne nästa gång. Är faktiskt RIKTIGT trött.. Kommer inte lägga mig så sent idag, nej. 


IMON ska jag på läger   Dagläger. Noah och jag ska gå på ett läger där man sköter om djur. Ska faktiskt bli kul! Samma sak på Tisdag, onsdag, torsdag tror jag, men på Fredag vet jag inte.. Lördag söndag gör vi inget.. Slappa   


Idag kom mamma och väckte Noah & mig klockan 7. Trööööt. Menmen.. 


Har en vecka att se fram emot! Ha det bra (Y) 


   

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards