esthersliv

Alla inlägg under augusti 2012

Av esther pettersson - 12 augusti 2012 20:15

ETT ord.......TRÖTT.


Shiiit vilken DAG asså! Tog silver och jag är skitnöjd   Guld eller silver, vi var ändå bäst! Första matchen var vi så HIMLA taggade! Vi VILLE verkligen VINNA det här   Och vi LEVERERAR, vi vinner, och kände bara OMG. FINAL! 


Vi vilade och åt och var beredda på final... Vi mötte dom vi aldrig vunnit mot, men vi hade bestämt att DET HÄR TAR VI! Matchen gick och en blev skadad och kunde inte spela, och då hade vi bara 2 avbytare. Det VAR jobbigt. Men vi förlorade med 1-0. Menmen, vi är STOLTA silvermedaljörer   Vi gjorde allt vi kunde. Och lixom vissa kom inte ens till semi-final, vi har kämpat för det här. 


Men nu har jag skit jätte ont i tån, jag bara känner hur det dunkar. Och om ni undrar var det inte för att jag sköt tåfisar, det var på tån som är mellan stortån och.. aa den brevid, som jag har ont i vet inte varför. Men iallafall vi är stolta!   


   

Av esther pettersson - 11 augusti 2012 19:50

Först och främst, ska bara meddela att VI är i semi-finaaaal!! 


Men iallafall första matchen förlorade vi med 2-1. Buhuuu!! Andra matchen VANN vi med 2-0, yää   Och den tredje förlorade vi med typ 5-0, ååh.. OCH den sista matchen var så HIMLA SPÄNNANDE! Vi låg under med 3-0 första halvlek men sen så PANG, så gjorde vi 3 mål   Andra halvlek körde vi gärnet, vi kämpade & kämpade & KÄMPADE. Men i sista minutrarna lyckas dom göra 1 mål, ETT ENDA, och det här tänkte vi att det HÄR SKA vi vinna! Menmen.. Vi förlorade.. Alla vart as ledsna, men ÄNDÅ, gick vi till SEMI-FINAAAAAL!! 


Och nu känner jag bara att jag måste äta, dricka, sova, sova, sova, sova, sova & SOVA, för att ORKA imon. Vi SKA VINNA! Men vi hörs, måste sova   


 

Av esther pettersson - 10 augusti 2012 14:24

very berry :P

Av esther pettersson - 10 augusti 2012 08:28

Sovit bra och jag mår bra   Snart kommer ida hit och vi ska typ göra saker   Heeeemlisar.. haha nej. Lägger upp filmerna om "uppdragen" på lördag kväll eller söndag, men kom ihåg att kommentera om ni vill att jag ska visa eller att jag ska göra något i en video. Ni kan oxå kommentera i DETTA inlägget!! Okey, men det var nog allt. Hörs då!!


 

Av esther pettersson - 9 augusti 2012 13:59

JAG vill att NI kommenterar i DETTA inlägget om ni vill att jag ska göra något eller eller typ visa något i en VIDEOBLOGG   Kan vara VAD SOM HELST. Allt från pinsamma saker till att ni bara vill att jag ska visa. Klara färdiga gååååå!! Och hoppas ni kommenterar, annars kanske jag bara hittar på själv, haha   Lycka till (Y)


 



Av esther pettersson - 9 augusti 2012 12:16

Jeans från Gina Tricot, tröja från Kappahl, skärp från Gina.

Av esther pettersson - 9 augusti 2012 10:34

   Ny vaken Gjort mig i ordning  

Av esther pettersson - 8 augusti 2012 23:14

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards