esthersliv

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av esther pettersson - 25 juni 2012 20:16

Hejsan svejsan! Resten av dagen var inge speciell... Va lite me Ida och vi bakade kärleksmums, och det smakar faktiskt mums!   Inatt sover jag, Noah, pappa och Elmisen i pappas lägenhet, för att mamsen åker ju väldigt tidigt imorron till Grekland    Då e det jag som har ansvaret för Elma. Aja men vi hörs imorn!

 

Av esther pettersson - 25 juni 2012 10:57

Hallojj! Har just varit hos veterinären, för att Elma hade massa var i öronen och hon bekymrade sig över det. Det visade sig att det var typ öroninflamation. I ena örat var det bara svamp men i det andra var det något annat. Känns lite jobbigt att hon ska bli sjuk just nu när mamma ska åka till Grekland imorron, och då e det jag som får ge Elma medicin på morron och kväll. Jaa, men sånt e livet lixom      


Resten av dagen ska jag väll inte göra något speciellt... Aja men hare bra!

 

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards