esthersliv

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av esther pettersson - 16 juni 2012 21:57

Godnatt på er ! Imorn ska jag först åka hem till Becca    jao. Sen blir det fotbollsmatch, och då gäller det att vi vinner tjejer !!   Om man vill det, så blir det så ! Gonatt sömntutor    

Av esther pettersson - 16 juni 2012 21:26

Ladda just ner instagram. Följ mig jätte gärna !  

Heter Estrutt   Vad heter ni?? Kommentera !  

Av esther pettersson - 16 juni 2012 19:49

Gillar du mig, gillar jag dig.


Älskar du mig, älskar jag dig.


Gillar du inte mig, låt det stanna hos dig.... 


 


Av esther pettersson - 16 juni 2012 19:01

Gjorde en ny header ! Snygg eller??

Jag blev faktiskt riktigt nöjd ! 

Kramizar

   

Av esther pettersson - 16 juni 2012 18:01

Idag på morgonen åkte vi till IKEA. 

Efter det skulle vi köpa comboy - kläder till Noah för i övermorgon åker han till Haishaparall (stavning?) och tydligen skulle man ha med sig cowboy - kläder. 

Sen åkte vi hem och gjorde inget  

Senare åkte vi iväg till farfar   

Mer än så var det inte....

Ha det bra ! Kramizar

    

Av esther pettersson - 16 juni 2012 07:49

  Hejsan! Det här blir ett väldigt sent inlägg från skolavslutningen, menmen bättre nu än aldrig.

Jag började med att vakna, klä på mig, och sen skulle mamma locka mitt hår. Efter en stund kände jag att jag började må illa och bli jätte yr   men då åt jag lite yoghurt du vart det bättre   

I skolan så delade jag ut rosor och kort till alla tjejerna i klassen (det är ju mitt sista år här på örsundsbroskolan) dom vart väldigt glada och sa att dom aldrig skulle slänga kortet och rosen   

Sen gick vi och sjöng och blablabla...

Sen gick vi till klassrummet och skulle fika men först skulle Siv (fröken) prata. 

Sen efter det kom tårarna!   först börja några gråta sen dom andra, jag grät inte men var helt tårögd. 

När mamma sa att vi skulle gå kramade jag alla tjejerna och tog farväl. Men sen kunde jag inte hålla mig då började jag också gråta!  Sen så fikade jag,pappa och Noah ute på gräset. Men då gick jag till tjejerna igen, och vi tog lite kort, här är ett    


Jaa, somni hörde en ganska sorglig skolavslutning.

PS: Ni tjejer är bara BÄST!!   

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards