esthersliv

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av esther pettersson - 23 juni 2012 20:06

Tjena! Idag hann jag typ inte göra något    Jag gick upp åt frukost, målade en tavla, hyrde en film, såg en film... vipps! Middag! Vad konstigt... vaknade jag inte nyss... Ojj klockan är 5! Neej nu e klockan kvart över 8?! Vilken konstig dag, jag vaknade... och somnade...    

 

Av esther pettersson - 23 juni 2012 14:55

AAHH DUMMA SKITVÄDER!! Asså det är sommar, HALLÅ, were is the sun? Jag blir så trött! Ena dan skiner solen och den andra, regn, regn, regn    Idag vill jag faktiskt dissa REGN för att det är så tråkigt och jag vill hissa solen för den är så rolig! 

- snälla lilla sol, kom fram, snäääällaaa..

- nej, jag vill ligga här bakom molnen och lata mig.

- men ALLA blir glada om du kommer fram!

- Men det e så tråkigt att jobba!

- men alla blir glada ju!

- Men det är ju lördag, och det betyder helg :-)

 

Av esther pettersson - 23 juni 2012 12:37

Hallojj! Jag har nyss målat en tavla. Hade inget att göra och så hittade jag en omålad tavla liggande... Jag vart faktiskt ganska nöjd med mitt mästerverk   

  Haha snygg eller?? ;)

Av esther pettersson - 23 juni 2012 09:05

Gomorron! Det var ju midsommar igår, så typ nån gång på eftermiddan åkte vi iväg till mormor & morfar. Vi grillade, spelade kubb, åt glass med jordgubbar mm. Inget dans runt midsommarstången i år. Vi tog en bomb av bilder igår! Men jag måste hitta sladden till kameran så kan jag ladda upp bilderna   Igår var det sooooligt! Men nu när jag vaknade så är det skitväder!!! "Hejdå nu drar jag här ifrån skitsommarn!"     

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards