esthersliv

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av esther pettersson - 28 juni 2012 21:00

Hejsan! Just varit på fotbollsträning. Den här veckan känns så stressig, och det är inte så kul... Här ser ni veckans schema:

Fredag

Flytta säng, flytta soffa, packa till cupen, köpa massäck & köpa en present åt Noahs kompis.

Lördag: Cup heela dan

Söndag: Olivia & jag ska göra kuligt hela dan, och bara ta det lungt   

Måndag: Samma sak, fast på kvällen åker Olivia hem   

Tisdag: Mamma kommer hem   

Onsdag: Packa, packa, packa

Torsdag: Flytta.


Mer prognos kommer sen när jag vet   Hörs!

 

Av esther pettersson - 28 juni 2012 10:52

Det är så soligt idag   Önskar det var sommar året om   Men det är inte kul idag, vi kommer att packa hela dan, mamma flyttar ju på Torsdag. Men dom som ska flytta in här flyttar in på torsdag och mamma får inte sitt hus förns i Juli, så vi ska bo hos mormor & morfar några veckor (men vi e ju några veckor hos pappa oxå) Vi ska bo nere i deras kyrka. Men det betyder att först måste vi flytta alla grejor dit, SEN till mammas lägenhet. Men då får inte vi plats med Noahs och mina gejer så ALLA våra grejer ska vara hos pappa, så då måste vi packa den här veckan. 


Jag vet att det där lät lite komplicerat och det är det! 


Men man blir sååå himla svettig & trött av att packa, jag vill bada! Som igår, åååh jag vill verkligen det! Det är så fint väder och varmt... Hoppas att ni får en solig dag med mycket bad   

                 

Av esther pettersson - 28 juni 2012 10:37

Hajj hajj! Har just varit ute med Elma. Innan så skulle Noah gå till en kompis, och då öppnade han dörren och Elma smet! Noah fick panik och sprang efter, men om man springer efter tror hon att man busar så då springer hon ännu mer! Hah, men jag VISSTE vart Elma skulle springa   Upp till Peak & Uzo (Idas hund & deras familjs hund) Och det gjorde hon oxå    När jag fick henne vart jag arg på henne (såklart) Sen gick vi hem igen.  


Nu sitter jag i soffan och gör typ ingenting... Usch det luktar otroligt mycket hundskit, men Elma har inte bajsat inne, för att hon e ju rumsren och vi var ju nyss ute. Det luktar skit om henne! Inte för att hon e smutsig, det luktar BAJS! 


Aja ha en fortsatt trevlig dag!          

Av esther pettersson - 28 juni 2012 08:22

Gjorde en ny header, jag tycker den blev bra    Ganska mycket bilder från gårdagen   


Hörs senare idag!   

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards