esthersliv

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av esther pettersson - 24 juni 2012 20:40

Hejhej! Asså jag gör verkligen många inlägg per dag, och då menar jag många! Kanske 3-4 inlägg per dag. Haha vet inte varför men det bara blir så.... Nu ska jag titta lite på fotboll    Godnatt vi hörs imorron!  

Av esther pettersson - 24 juni 2012 14:28

Jag har så sjukt tråkigt idag! Jag har varit så sjukt sugen på att måla    Och ni kanske ni undrar varför jag inte målar? För att jag vill måla en tavla som jag gjorde igår. Och då kanske ni undrar varför jag inte målar en tavla? Joo, jag skulle göra det, men det fanns inga målardukar kvar! Men då skulle mamma in till stan så då skulle hon gå in och kolla på Uppsala färhandel efter målardukar. Men det fanns inga   Men juste här nere i Örsa finns en färghandel, där har jag sett målardukar! Fast vänta det är söndag, det kanske inte är öppet. Så jag kollade på nätet, och såklart är det INTE öppet! Näe jag får vänta tills imorn.... Jag är verkligen inget stort fan av söndagar, och inget stort fan av väntan...    

Av esther pettersson - 24 juni 2012 11:17

Elma äter inte lika mycket sen operationen, så Noah har ett trick! Vi lägger några godisar i maten    Hon äter faktiskt upp all mat oxå     

Av esther pettersson - 24 juni 2012 11:02

Godmorgon! Har ni inget att göra? Gå då in på Olivias blogg     Bästaste Olli!! Miss U! Gå in på Olivialivet.blogspot.com  

    Jag kommer ALLTID minnas den kvällen   

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards