esthersliv

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av esther pettersson - 22 juni 2012 21:14

Elma mår bara bättre och bättre sen operationen. Men tratten är fortfarande ingen favorit! Jag tycker hon ser söt ut i den, men Noah tyckte hon såg ut som "en strut med lakritsglass" ??? Vad har han fått det ifrån?? ;)  

Av esther pettersson - 22 juni 2012 20:37

Hejhej! Jag heter Elma och är Esthers vovve    Jag vill bara säga till Esther och min familj att jag älskar er! Men jag tycker ni kan leka lite mera med mig! Och ge mig lite mer godis. Sen vill jag att ni låter mig sova i sängen, bita på skorna och bära runt på kläder!! Och någon gång kan jag väll få springa över till Peak? Det tycker jag! Sen idag vill jag hissa och dissa.

Jag hissar: Esther, hon e bäst!

Jag dissar: Trattar, snälla ni ta av mig den!!


Glad midsommar / Elma!

     

Av esther pettersson - 22 juni 2012 10:49

Gomorron och Glad Midsommar! Senare idag åker vi iväg till mormor & morfar    Vi ska grilla och sånt.

     Mamma

gjorde kransar åt Noah och mig :)


   Men det var inte bara jag och Noah som ville vara sommarfina.... ;)

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards