esthersliv

Alla inlägg under juni 2012

Av esther pettersson - 20 juni 2012 17:32

Tjeeena! Idag har jag varit med Ida typ hela dan. Fast jag har ju varit hemma och tagit hand om Elma oxå. Hon mår LITE bättre än igår men inte mycket, hon är lite piggare och hon har druckit och ätit lite idag    Men tratten är ändå inte bästa vännen ;) Nu ska jag snart dra iväg till Ida igen, vi ska sova ute på deras studsmatta. Asså dom har satt massa lakan utan på, och inuti är det fullt med täcken och kuddar    Senare kommer Noah hem från Haishaparall. Hoppas han har haft en härlig resa ;) Vi ses imorn!   


Av esther pettersson - 19 juni 2012 18:11

Elma har just kommit hem från veterinären. Ååh hon har så ont    Hon gnäller, och hon vill inte röra på sig alls. Hon har ett jätte stort sår på magen, och tratten gillar hon verkligen inte. Tycker så synd om henne    Men om 10 dagar, så är allting över    Det enda hon behöver nu är kärlek och omsorg    Älskar dig Elmisen!!!

 

Av esther pettersson - 19 juni 2012 11:19

Har tråkigt   Vad ska jag göra?? Vänta på att Elma ska komma hem, eller bara slöa framför tv:n ?? Neeeej, jag vill göra något sommrigt, jag vill bada, sola, ha kuuul   Men nänä.... solen vill ju aldrig titta fram! Ååh jag längtar till vi ska åka till Egypten ! DÅ kan jag göra ALLT sommrigt !  Bada, sola, sitta ute sent på kvällarna utan att man fryser ihjäl, fota, ha kuul! Skiiiit sommar här i Sverige!  Hehe.... Aja men hare BRAAA ! Och njut av sommaren  

      

Av esther pettersson - 19 juni 2012 07:34

Godmorgon! Klockan är hakv 8 och jag är pigg som en gris! Men inte Ida hon sover. Hon sov över hos mig  

Idag ska Elma kastreras. Gud så ont hon kommer ha! Jag kan visa ett kort när hon har tratten på... om ni vill. 

Hoppas Ida vaknar snart, solen skiner ute !  Iaf mellan mina persienner (stavning?)

Om ni undrar jag gjorde igår så var jag med Ida heeela dagen!  Världens bästa Ida, såklart ! Vi gjorde pannkakor och det vart över så vi ska äta det till frukost   Hare bra!

 

    

Av esther pettersson - 17 juni 2012 20:29

Just kommit hem från en oavgjord match. Jaa, bättre än att förlora  

Idag klockan halv 12 åkte jag hem till Rebecca och vi bakade chokladbollar och massa annat   Pappa skulle hämta mig klockan halv 6 för att det var samling klockan 6, men pappa hade tagit fel så MATCHEN började klockan 6 och det var samling klockan 5, lite stressigt men vi hann i god tid   

Imorron ska vi gå upp klockan 7... på sommarlovet ! För att Noah ska åka med hans bästa vän till Haishaparall (stavning?) Glad för hans skull !  

Hare bra !

     

Av esther pettersson - 17 juni 2012 09:13

Igår gjorde jag några bilder på PiZap.com . För er som vill göra roliga bilder och fina collage, så är det ett bra tips !       


Kramizar!   

Av esther pettersson - 17 juni 2012 09:02

Gomorron på er ! Man blir faktiskt INTE glad av att vakna till regn.  

-du lilla regn, DRA HÄR IFRÅN...!

 

Av esther pettersson - 16 juni 2012 21:57

Godnatt på er ! Imorn ska jag först åka hem till Becca    jao. Sen blir det fotbollsmatch, och då gäller det att vi vinner tjejer !!   Om man vill det, så blir det så ! Gonatt sömntutor    

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards