esthersliv

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av esther pettersson - 7 oktober 2012 18:48

   

Hej på er! Jag har inte hunnit uppdatera så mycket idag, men ja, man måste få "pausa" bloggen lite ;-) Jag började min dag med en 2 timmars fotollsträning. Åh, så jag längtat! Vi har haft vila nu i 2 veckor, och äntligen får man gå ut på plan och spela igen! Just nu är det 3 dagar i veckan med fotboll, söndag, tisdag & onsdag. Men på lördag har vi cup, i Stockholm :) Haha, nu låter det som att jag bara fotboll, men jag verkligen ÄLSKAR att spela fotboll!


Ikväll blir det att ta det lugnt, och ladda för en till skolvecka. Och ni FÅR ju inte missa solsidan idag! Det är ju dags för nya säsongen! Haha. Men vi hörs goslisar!


    

Av esther pettersson - 7 oktober 2012 15:34

Av esther pettersson - 7 oktober 2012 07:37

Godmorgon världen! Jag har en fotbollsträning idag, som börjar klockan 10 :) Sen kanske vi åker nånstans, men sen åker jag hem till mamma. Det var lite planer & så;) 


Jag är hungrig så jag går nog och käkar frulle nu, så vi hörs väll när jag har tid helt enkelt!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards