esthersliv

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av esther pettersson - 6 oktober 2012 18:19

Det var ett tag sen sist jag körde, så jag gör en nu !


Humör: Typ glad, lite småirriterad   


Kläder: Blåa jeans & tröja med USA:s flagga på


Senaste sms:et från Noah: Esther det är bamse


Svar: Javet!!:D


Vgd: Inget..


Händer sen: Inget


Ska göra ikväll: Inget


Händer NU: Inget


Något du lärde dig idag: Nopp ( kan ju redan allt )

 

   

Av esther pettersson - 6 oktober 2012 17:02

Och tävlar om att bli dagens blogg hos meagaiin.bloggplatsen.se

Av esther pettersson - 6 oktober 2012 17:02

Och tävlar om att bli dagens blogg hos meagaiin.bloggplatsen.se

Av esther pettersson - 6 oktober 2012 16:58

Lördag idag jupp. Ingen uppdatering alls javet. Men idag har jag fått ett par "skin" byxor av faster Stina, taaaack<3 ( se bild längre ner )

Men asså jag har inte gjort så mycket idag.. Har faktiskt inte så mycket att skriva ;-)

Men uppdatering kommer !

Av esther pettersson - 6 oktober 2012 16:58

Lördag idag jupp. Ingen uppdatering alls javet. Men idag har jag fått ett par "skin" byxor av faster Stina, taaaack<3 ( se bild längre ner )

Men asså jag har inte gjort så mycket idag.. Har faktiskt inte så mycket att skriva ;-)

Men uppdatering kommer !

Av esther pettersson - 6 oktober 2012 08:38

KOMMENTERA !! 

     



Av esther pettersson - 6 oktober 2012 08:04

Godmorgon alla ! Sovit gott ? Jag har ! 


Idag vet jag inte vad som händer, men det ser ut att bli en FIN dag   


Har inte så mycket att skriva. Men igår var jag, Noah & farmor hos Stina ( min faster ) och åt taaaacooooos<3 Och så kollade jag på x-factor, gjorde ni ? Jag tycker det är ett as grymt program !   


A, men iaf <3 Ha det as grymt idag !!


 

Dagens motto - Ta dagen som den kommer !<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Jag heter Esther & är 12 år. Jag är en glad och sprallig tjej! Jag gillar att spela fotboll och gitarr. Min vovve heter Elma. Jag driver denna blogg för att jag gärna delar med mig av mitt liv till er :)Puss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards